POZOR na změny!
Přihlásit se na kurz lze jedině písemně vyplněním přihlášky, kterou lze zasílat e-mailem nebo poštou.
Zaslání přihlášky je závazné a účastník tím vyjadřuje souhlas s organizačními pokyny.
Účastníci kurzu budou evidováni dle data přijetí přihlášky až do kapacitního naplnění kurzu.
Přihlášky potvrzujeme zpětným odesláním informace o závazném zařazení do kurzu.
Předběžné reservace v kurzu neprovádíme.
Změny v organizaci kurzu
Vyhrazujeme si právo změny termínu,lektora či zrušení kurzu. V těchto případech budou účastníci o případných změnách informováni všemi dostupnými prostředky.
Kurzy CTEG s.r.o. vyučujeme prezenčně
Kurzy se budou konat na adrese:
Czech Aviation Training Centre (CATC)
K letišti 934/2, hangár B
Staré letiště Ruzyně, Praha 6.
Vstup je vrátnicí č. 1 u zastávky MHD, autobusy 119,110,191. Účastníci budou vstupovat do tzv, neveřejné části letiště, takže na Přihlášce je třeba uvést číslo OP, při použití auta SPZ a jméno řidiče.
Pokud se jedná o občerstvení v průběhu kurzu, je možné si ho v místě konání kurzu zakoupit (automaty). Oběd lze koupit nákupním centru Šestka, v restauraci FBA (Air Club v budově ŘLP na starém letišti.
Účastnický poplatek se platí na bankovní účet pouze pod přiděleným variabilním symbolem, kterým je číslo faktury. Forma úhrady je možná pouze bankovním převodem, nebo jinou formou platby na bankovní účet.
Registrace
Registrace účastníků probíhá 15 min. před zahájením kurzu.
Součástí každého programu je diskuse, takže konec kurzu je tímto ovlivněn a proto je stanoven orientačně.
Stornovací podmínky
Bezplatné storno přijímáme pouze 7 pracovních dnů před zahájením kurzu.
50% storno přijímáme do 5 pracovních dnů před zahájením kurzu. Po tomto limitu již účastnický poplatek nevracíme. Náhrada platícího účastníka kurzu jiným účastníkem je možná kdykoli, pouze požadujeme písemné sdělení.
Žádost o storno přijímáme pouze písemně.
V případě zrušení kurzu ze strany naší společnosti, již zaplacené účastnické poplatky budou vráceny v plné výši.